На етапі реформування освіти актуальною стає проблема перебудови навчальних закладів системи професійно-технічної освіти на інноваційну діяльність, в основі якої є педагогічний пошук ефективних шляхів самореалізації особистості педагога та учнів, створення необхідних умов для зростання творчості педагогічних працівників, учнів, впровадження перспективних форм і методів навчання, розвитку інноваційної діяльності, проведення педагогічних експериментів.
Головним показником творчої діяльності педагога є наявність педагогічних знахідок, ідей, які надалі утворюють педагогічний досвід. Позитивний педагогічний досвід визначає зміст освіти, суттєво впливає на форми та методи, організаційну структуру педагогічного процесу.
Для ефективної організації педагогічної творчості викладачів дуже важливо, щоб постійно надходила інформація про все нове, що народжується на ниві освіти.
Цьому й сприятиме представлена тут бібліотека методичних матеріалів педагогів навчальних закладів системи професійно-технічної освіти.
Матеріали в бібліотеці впорядковані за напрямами професійної підготовки і групами загальноосвітніх предметів.
|