|
Історія ліцею...
Місія і корпоративна філософія
Історія нашого ліцею починається з післявоєнного 1946 року. Країні необхідні були кваліфіковані робітники,
тому при Дарницькому вагоноремонтному заводі в 1946 році організували школу ФЗН №29 (фабрично-заводське
навчання). |
В перший рік навчання в школі було відкрито лише чотири спеціальності, а
саме: столяр – вагонник, коваль, формовщик – літейник, слюсар – вагонник. В школі навчалось 150 учнів. Учні знаходились
на повному державному утриманні. Держава забезпечила всім необхідним інвентарем та обладнанням, що давало повну
можливість створити нормальні навчально-побутові і культурні умови для учнів. В школі на той час було 7 токарних
верстаків, один стругальний, два тиски, одна циркулярна пилка. |
фото з сайту http://lisky.org.ua/
|
|
20 жовтня 1948 року школу ФЗН №29 було реорганізовано в залізничне
училище №5. Майстерні знаходились не в самому училищі, а в різних цехах заводу. Наочних і навчальних посібників було
мало. Більшість учнів мали початкову освіту. Незважаючи на це, колектив заводу щороку одержував поповнення молодими
робітниками. Багато з них стали висококваліфікованими спеціалістами, гідними і шанованими людьми не тільки на заводі, а
і в країні. З кожним роком зростало і міцнішало наше училище, особливо із серпня 1962 року, коли залізничне училище
було реорганізовано в міське училище №9. В цей час була створена потужна навчально-матеріальна база. |
В 1972 році був побудований новий навчальний корпус, в якому ми
навчаємось і зараз. У розпорядженні учнів світлі просторі аудиторії, лабораторії і майстерні з виробничим обладнанням,
бібліотека з читальною залою, актовий та спортивний зали, їдальня, поруч розмістився спортивний комплекс. В 1974 році
контингент училища зріс до 730 учнів. |
фото з сайту http://lisky.org.ua/ |
В 1983 році контингент училища зріс до 1500 учнів. З’явились нові спеціальності:
„Слюсар з ремонту автомобілів (ТО і ремонт електрообладнання автомобіля)”, „Слюсар з ремонту автомобілів. Водій
автотранспортних засобів (Категорія „С”)”, „Електромеханік торгівельного та холодильного устаткування”. З 1998 року
навчальним закладом керує Красовський Анатолій Петрович, який продовжує набуті традиції, постійно вдосконалюючи та
розвиваючи їх.
В училищі відкрили нову спеціальність – „Електрогазозварник. Коваль ручного кування”. Це дало
можливість збільшити контингент учнів та розширити зв’язки з підприємствами Києва. З’явилась і нова майстерня для
ковалів. Відроджується забута професія „Коваль”. |
В 2003 році Професійно-технічне училище №9 реорганізували в
Київський професійний ліцей транспорту. |
На сьогоднішній день в ліцеї навчаються 800 учнів, із яких:
26 учнів із числа дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, 45 учнів із числа постраждалих в наслідок аварії
на Чорнобильській АЕС, 133 учня напівсироти, 62 учня з багатодітних сімей, 157 учнів із малозабезпечених сімей.
Навчальний заклад готує фахівців для Дарницького вагоноремонтного заводу, ДАХК „Артем”, ВАТ
„Київський радіозавод”, ВАТ „КОММАШ”, завод „Арсенал”, ВАТ „Тантьєма”, „Яхонт”, станцій технічного
обслуговування. |
|
В ліцеї працюють кваліфіковані викладачі та майстри виробничого навчання.
Навчальний заклад має вісім майстерень: токарну, столярну, три слюсарні майстерні, дві електрогазозварювальні,
ковальську майстерню, лабораторії двигунів і ходових частин, навчальну лабораторію кухарів. |
|
Викладання предметів проводиться за кабінетною системою. У ліцеї 24
кабінети, 9 з яких - це кабінети із спеціальних дисциплін. Є два комп’ютерні класи, один з яких обладнаний
мультимедійною дошкою з програмним забезпеченням для вивчення математики.
На базі ліцею в 2003-2009 роках було проведено 10 міських конкурсів професійної майстерності, на яких наші
учні займали призові місця.
Ліцей продовжує підготовлювати кваліфіковані робітничі кадри, які задовольняють попит роботодавців
підприємств різної форми власності. |
|
|